Echipa de management

Echipa de Management al Clusterului

Ciprian Morcan

Manager cluster (CEO)

Este un om perseverent, de acțiune, care investește timp și energie în ideile în care crede și este convins că beneficiile financiare sunt doar consecința lucrului făcut cu pasiune și devotament. Ciprian este un visător bine acordat în realitate, lucru care îl ajută să își păstreze concentrarea asupra priorităților importante.

Experiență:
●2020 - prezent: Reprezentant al Asociației Clusterelor din România – CLUSTERO în Comitetul de Monitorizare al Programului Operațional Regional 2021 – 2027.
●2018 - prezent: Reprezentant al Consorțiului Clusterelor din Transilvania de Nord și vicepreședinte în Asociația Clusterelor din România – CLUSTERO;
●2014 - prezent: Reprezentant CMT în Consorțiului Clusterelor din Transilvania de Nord și vicepreședinte în Asociația Smart Transylvania - entitatea de reprezentare a consorțiului (din 2020);
● 2012 - Prezent: Manager General Cluster Mobilier Transilvan
● 2007 - Prezent: Partener/Manager general, Hygia Consult S.R.L.
● 2016 - 2017: Reprezentant al Consorțiului Clusterelor din Transilvania de Nord
● 2014 - 2020: Reprezentant al Asociației Consultanților de Management din România – AMCOR în Comitetul de Monitorizare al Programului Operațional Inițiativa pentru IMM-uri/ Programului Operațional Regional 2014-2020;
● 2014 - 2015: Reprezentant al mediului de afaceri în grupul tematic „Mediul de afaceri și specializarea inteligentă” din Comitetul Regional de Planificare pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Regională 2014-2020 a Regiunii de Nord-Vest a României.

Educație:
● 2001 - 2005: Licență: Specializarea „Științe juridice – Drept ”, Facultatea de Drept „Simion Bărnuțiu”, Universitatea „Lucian Blaga", Sibiu, România
● 2000 - 2003: Certificat de competențe profesionale: „Electronist”, absolvent al Școlii de Aplicație pentru Transmisiuni, Informatică și Război Electronic, Sibiu, România;

Alte specializări și calificări:
● 2019 - 2020: Programul “Mastering Design Thinking”, organizat de Massachusetts Institute of Technology (MIT) / Sloan School of Management, SUA;
● 2017: Curs (MOOC) „Designing a Smart Specialisation Strategy”, organizat de Ecole Polytechnique Federale de Lausanne & BAKBASEL Economic Research & Consultancy din Lausanne, Elveția;
● 2015:
○ Curs „Introduction to Cluster Management Excellence”, organizat de Fundația Europeană pentru Excelența Clusterelor, în Barcelona, Spania;
○ „Pre-gold workshop”, organizat de Secretariatul European pentru Analiză a Clusterelor – ESCA, în Bruxelles, Belgia;
○ Curs specializare: „Formator”, organizat de Intratest S.A, în Cluj – Napoca, România;
● 2014:
○ Curs „Cluster Academy 2014”, organizat de Clusterland Oberosterreich, în Linz, Austria;
○ „Sesiune de mentorat management de clustere”, organizată de Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest și Cluster Aerospace Valley Franța, în Cluj-Napoca, România.
● 2008:
○ Curs „Cum să ne îmbunătățim abilitățile în consultanță”, organizat de Ministerul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Comerț, Turism și Profesii Liberale, Fundația Post-Privatizare, București, România;
○ Curs de specializare: „Manager de proiect”, organizat de Euro Best Team S.R.L, București - România;
● 2007: Curs „Administrare SQL”, organizat de Centrul de Pregătire pentru Comunicații și Informatică „Decebal”, Sibiu, România.

Citește mai mult

Lucian Maier

Manager financiar (CFO)

Lucian este o persoană echilibrată, analitică și organizată. Îi plac deopotrivă cifrele și natura. Nu este un om al cuvintelor, ci un om al faptelor, un coleg de nădejde și un prieten din categoria celor rari. Are un stil de viață sănătos și cu siguranță i se aplică zicala: Minte sănătoasă în corp sănătos.

Experiență:
● 2014 – Prezent: Director economic, Cluster Mobilier Transilvan
● 2008 – Prezent: Consilier economist, Partener Hygia Consult S.R.L.
● 2007 – Prezent: Consilier economist, Civim S.R.L
● 2008 – 2012: Consilier Economist, DGD S.R.L
● 2005 – 2007: Supervizor producție, Pilgrim’s Pride SUA
● 1996 – 2004: Tehnician telecomunicații / Supervizor centru de telecomunicații, Ministerul Apărării Naționale – Telecomunicații

Educație:
● 2010 – 2017: Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Marea Britanie – statut de afiliat
● 2012 – 2015: Oxford Brookes University – Diplomă Licență în Contabilitate Aplicată
● 2007 – 2009: Master în Analiză financiară și Evaluare, Academia de Studii Economice, Facultatea de Contabilitate și Informatică de gestiune
● 2007 – 2008: Facultatea de Științe Economice, Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj-Napoca
● 1999 – 2004: Specializarea: Inginerie Economică în Agricultură, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj-Napoca
● 1997 – 1999: Școala Postliceală de Contabilitate, Colegiul Economic „Iulian Pop" Cluj Napoca

Alte specializări și calificări:
● 2016 – Curs controlor financiar
● 2015 – Curs manager proiect
● 2012 – Curs Evaluator proiecte

Citește mai mult

Camelia Pop

Manager proiecte

Camelia este o persoană foarte bine organizată și punctuală. Experiența de 3 ani ca asistent manager i-a dezvoltat o atenție sporită pentru detalii și o capacitate ridicată de adaptare la situații neprevăzute. Din 2013 este alături alături de echipa Hygia, dând zilnic dovadă de perseverență și spirit de muncă în echipă.

Experiență:
● 2016-2018: Asistent de cercetare economist în gestiune economică proiect, Asociația Cluster Mobilier Transilvan
● 2014-2015: Asistent Manager Cluster Mobilier Transilvan
● 2013-Prezent: Expert accesare fonduri structurale, Hygia Consult SRL
● 2011-2013: Asistent Manager, Radio Transilvania

Educație:
● 2008-2011: Licență - Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca

Alte specializări și calificări:
● 2012:
○ Calificare de Expert Accesare Fonduri Europene Structurale și de Coeziune
○ Calificare Manager proiect
●2015: Calificare Expert Achiziții Publice

Citește mai mult

Andra Rotar

Expert proiecte internaționale

Andra face parte din generația tânără e echipei, ceea ce îi conferă cel mai mare avantaj: abordează totul cu entuziasm. Capabilă atât de muncă individuală, cât și de implicarea în echipe diverse, cu colaboratori externi, Andra reușește să performeze la standarde înalte în fiecare proiect în care se implică. Este o optimistă convinsă și încearcă mereu lucruri noi, care o pun în valoare și îi aduc o stare de bine și împlinire.

Experiență:
● 2018-prezent: Asistent Manager, Cluster Mobilier Transilvan, Cluj-Napoca
● 2018-prezent: Expert accesare fonduri europene structurale și de coeziune, Hygia Consult, Cluj-Napoca
● 2017: Contabil, Sales Consulting SRL, Cluj-Napoca

Educație:
● 2018–Prezent: Masterat: Dezvoltare regională durabilă, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca
● 2018–Prezent: Masterat: Auditul și managementul financiar al fondurilor europene, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca
● 2015–2018: Licență, Specializare Economie și Afaceri Internaționale, Facultatea de Știinte Economice și Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj-Napoca
● 2015–2017: Tehnician în activități de turism, Școala postliceală „Alma Mater", Hunedoara

Alte specializări și calificări:
● 2019: Certificat acreditat ANC Manager de proiect

Citește mai mult

Cristina Dobrescu

Manager marketing

Abilitățile de fin observator și bun ascultător o ajută pe Cristina să intuiască nevoile și provocările colaboratorilor chiar înainte ca aceștia să-și dea seama de ele. Empatică și cu spirit de inițiativă și-a dezvoltat abilități de lider, pe care și le exercită în special în relațiile cu tinerii antreprenori, la început de carieră. Responsabilă cu instruirea și formarea personalului timp de 7 ani, Cristina este unul dintre cei mai buni mentori pe care îi poate avea cineva.

Experință:
● 2018-Prezent: Manager Marketing Cluster Mobilier Transilvan
● 2014-2015: Manager Proiect Cluster Mobilier Transilvan
● 2014-2015: Manager de producție Cluster Mobilier Transilvan
● 2003-2010: Manager Executiv, ID Point SRL
● 2001-2002: Programator software, SoftVision SRL

Educație:
● 1998-2001: Licență, Facultatea de Informatică, UBB Cluj-Napoca
● 2001-2002: Master, Facultatea de Informatică, UBB Cluj-Napoca
● 2008-2009: MBA, Program Excelență în Management, ASEBUSS București

Alte specializări și calificări:
● 2014: Curs „Managementul Performanței”, BMM Academy, Cluj-Napoca
● 2019: Curs „Inteligența Emoțională și Comunicare Eficientă”, BMM Academy, Cluj-Napoca

Citește mai mult

Dana Dragonici

Manager internaționalizare

Cu minte analitică și calculată și o gândire flexibilă, Dana poate să așeze informațiile într-un raport complex, să gândească strategii, dar și să comunice pe înțelesul partenerilor internaționali cu statuturi diverse, de la cei din firme producătoare, până la cei din diplomație. Dana este o persoană responsabilă, empatică, iar timpul liber adoră să-l petreacă la munte.

Experiență:
● 2019-Prezent: Manager Internaționalizare Cluster Mobilier Transilvan
● 2015-2019: Manager de Marketing Napoca Software
● 2014-2015: Liber profesionist, PFA Dragonici Dana Teodora
● 2011-2014: Asistent cercetare Universitatea Tehnică Cluj-Napoca

Educație:
● 2006-2009: Licență, Facultatea de Business, UBB Cluj-Napoca
● 2009-2011: Master, Facultatea de Business, UBB Cluj-Napoca
● 2011-2014: Doctorat, Management și Inginerie Economică, Universitatea Tehincă Cluj-Napoca

Citește mai mult

Levente Denes

Manager CDI

Un model în viață, atât la propriu, cât și la figurat. O foarte mare parte din experiența profesională a acumulat-o în cadrul Universității din Șopron, Ungaria, unde activează și în prezent. De-a lungul timpului, Levente a ocupat succesiv funcțiile de profesor universitar, prodecan și șef de secție, dezvoltându-și și perfecționându-și abilitățile de leadership și management. Pasionat de cercetare și dezvoltare, el este implicat în toate proiectele care au de-a face cu viitorul: cum vom locui în viitor?, ce fel de mobilier vom folosi?, cum ne vom regândi și adapta munca și meseriile?

Experiență:
● 2005-Prezent: Șef de secție, Laborator Central de Testare, Universitatea Șopron, Ungaria
● 2008-Prezent: Conferențiar Doctor Inginer, Universitatea Șopron, Ungaria
● 2012-Prezent: Coordonator program de educație, Universitatea Șopron, Ungaria
● 2013-Prezent: Director, Centru de Cercetare a Resurselor Naturale, Universitatea Șopron, Ungaria
● 2015-2017: Prodecan, Universitatea Șopron, Ungaria
● 1997-1999: Inginer proiectant, SC FAMOS SA

Educație:
● 1991-1997: Calificare de inginer, Spec. Tehnologia de Prelucrare a Lemnului, Universitatea Transilvania Brașov
● 1999-2006: Doctorat, Științe Materiale și Tehnologie, Universitatea Ungaria de West

Citește mai mult

Raluca Bugnar

Manager comunicare

Raluca e o persoană idealistă și optimistă, pe care experiența a învățat-o și să fie pragmatică și perseverentă. La bază este jurnalist, meserie pe care și-a construit o carieră în comunicare lucrând doar cu echipe de oameni ale căror valori le împărtășește. Cu ONG-ul Create.Act.Enjoy concepe și realizează proiecte educative sau sociale, de artă comunitară, în echipa TIFF se ocupă de educația cinematografică, fiind selecționer al filmelor pentru copii și adolescenți. Vede colaborarea pe proiecte de comunicare în sectorul economic ca pe un alt tip de implicare în construirea de comunități active și de promovare a educației pe tot parcursul vieții.

Experiență:
● 2018 – Prezent: Manager comunicare Cluster Mobilier Transilvan
● 2016 – Prezent: Coordonator PR, coordonator voluntari Create.Act.Enjoy
● 2010 – Prezent: Membru în staff TIFF – redactor AperiTIFF, Coordonator EducaTIFF, organizator Young Audience Award la Cluj-Napcoca, moderator Q&A etc.
● 2017 – Specialist Relații Publice, PR & More, Cluj-Napoca
● 2010 – 2016 – Project manager site știri cinema, MediaCentrix S.R.L. / Trilulilu S.A., Cluj-Napoca
(Jurnalist, PR, social media, editor web CinemaRx.ro)
● 2009-2010: Redactor, editor web cotidianul Foaia Transilvană, Cluj-Napoca
● 2007 – 2009: Jurnalist cotidianul Cluj Expres, S.C. InformMedia S.R.L., Cluj-Napoca

Educație:
● 2004-2008 – Licență: Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Universitatea „Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca
● 2000-2004 – Matematică-Informatică, bilingv Franceză, Colegiul Național „Decebal”

Alte specializări și calificări:
● 2016 – Curs Formator, acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC), prin Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Inovării

Citește mai mult

Mădălina Tantana

Asistent management

Inițiativa este un lucru apreciat și dorit de toată lumea, iar Mădălina are din plin. Ea este dornică de implicare și mereu gata să sară în ajutor, fiind entuziasmată de fiecare provocare nouă din care poate învăța ceva în plus. Organizată și atentă la ce se întâmplă în jurul ei, este o bună ascultătoare, capabilă să se implice în activități diverse.

Experiență:
● 2019-Prezent: Expert accesare fonduri europene structurale și de coeziune, Hygia Consult SRL
● 2019-Prezent: Referent marketing, Cluster Mobilier Transilvan

Educație:
● 2019-Prezent: Master, Dezvoltare Regională Durabilă, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca
● 2019-Prezent: Master, Auditul și Managementul Financiar al Fondurilor Europene, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca
● 2016-2019: Licență, Economie și relații internaționale, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca

Citește mai mult

Levente Miko

Consilier juridic & expert achiziții

Levi este o persoană dedicată, responsabilă, orientată către rezolvarea cât mai corectă a oricărei situații și într-un mod cât mai eficient. O bună parte din abilități și le-a format în munca directă cu beneficiarii, căci 9 ani a desfășurat activități de asistență socială, ajutând la gestionarea a sute de cazuri de sărăcie sau abandon familial. Este un consultant desăvârșit, care simte o continuă nevoie de a se perfecționa.

Experiență:
● 2014-Prezent: Expert achiziții publice, Hygia Consult S.R.L.
● 2015-Prezent: Consilier juridic, Cluster Mobilier Transilvan
● 2015-2016: Expert achiziții publice, Asociația Student Plus
● 2006-2015: Consilier juridic, Primăria Municipiului Turda – Serviciul public de asistență socială Turda

Educație:
● 2009-2011: Analist programator-Informatică, Colegiul Tehnic Turda
● 2005 – 2007: Master, Stiinţe penale şi criminalistică, Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Drept Cluj-Napoca

Alte specializări și calificări:
● 2016: Specializare: Inspector resurse umane
● 2010: Curs de formare de Mediatori, organizat de Asociaţia Mediatorilor Ultrasilvam din Cluj-Napoca
● 2009: Perfecţionare: „Expert achiziţii publice"
● 2008: Perfecţionare: „Managementul proiectelor europene", „Comunicare în limbă străină” (limba engleză)
● 2007:
○ stagii de formare profesională în:”Managementul mediului”, „Legislația muncii”, „Comunicare”
○ Specializare: „Manager achiziții publice”
○ Specializare: „Management juridic”

Citește mai mult

Ioana Dragonici Cicală

Manager organizare evenimente

Persoană de încredere, bun comunicator, cu vaste cunoștințe în domeniul marketingului, Ioana are o experiență de peste 7 ani în realizarea de strategii și cercetări de piață. Organizată și responsabilă, Ioana se ocupă de transformarea în evenimente de succes a nevoilor de socializare și colaborare ale oamenilor care fac parte din entitățile membre ale clusterului (de la firme mici și mari, la institute de cercetare, universități sau administrație publică).

Experiență :
● 2013-Prezent: Manager Marketing, Salice Comprod S.R.L.
● 2014-Prezent: Consultant Independent de marketing autorizat de Oficiul Registrului Comerțului, PFA CICALĂ Ioana
● 2014-2015: Responsabil Social Media Marketing și Evenimente, International Advertising Association Young Professionals Cluj
● 2011-2015: Doctorand cu frecvență în cadrul proiectului POSDRU Q-DOC – Creșterea calității studiilor doctorale în științe inginerești pentru sprijinirea dezvoltării societății bazate pe cunoaștere, Universitatea Tehnică Cluj-Napoca, Departament Ingineria Proiectării și Robotică
● 2008-2009: Senior Reprezentant Vânzări, MBI Marketingberatung International

Educație:
● 2007-2008: Master, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, „Strategii și politici de Marketing și Management”
● 2003-2007: Licență, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, Specializarea Marketing

Citește mai mult

Cosmina Ruja

Manager resurse umane

Abilă și în munca cu hârtiile și cu oamenii, Cosmina este atentă la detalii și capabilă să coreleze informațiile pentru a putea găsi cele mai bune soluții. În cadrul CMT se ocupă de identificarea și corelarea oportunităților de învățare și dezvoltare profesională cu nevoile membrilor din echipa de management și a angajaților din firmele membre în cluster. Responsabilă mult timp de urmărirea și verificarea corectitudinii documentelor justificative privind operațiunile patrimoniale, și-a format capacitatea de a extrage informații prețioase pentru dezvoltarea pe termen lung.

Experiență:
● 2012-prezent: Economist, Salice Comprod S.R.L. Cluj-Napoca
● 1999-2012: Economist, Jolidon Import Export S.R.L., Cluj-Napoca
● 1999-2012: Gestionar, Jolidon Import Export S.R.L., Cluj-Napoca

Educație:
● 2007-2008: Master, Facultatea de Business, UBB Cluj, „Administrarea afacerilor”
● 2003-2007: Licență, Facultatea de Business, UBB Cluj, Specializarea „Managementul Afacerilor în industria hotelieră”

Citește mai mult

Dragoș Negoiță

Manager comercial

Un om calculat și cu propuneri îndrăznețe. Dragoș se află constant în căutare de soluții pentru optimizarea proceselor. Negociator de încredere, cu gândire proactivă, va încerca mereu să obțină cel mai profitabil parteneriat pentru ambele părți.

Experiență:
● 2013-Prezent: Director Vânzari, Napochim S.A. Cluj-Napoca
● 2012-2013: National Manager, Cleansteps S.R.L. Cluj-Napoca
● 2011: Sales representative, Delaco S.R.L. București
● 2009-2011: Junior Key Account, Kalpo S.R.L. București
● 2007-2009: International Key Account Representative, Lactaprod S.R.L. București

Educație:
● 2012-2016: Universitatea „Bogdan Vodă” Cluj-Napoca

Citește mai mult

Remus Bolba

Manager informații pentru afaceri

Un lider înnăscut, cu vădite abilități în ceea ce privește organizarea și gestionarea unei echipe. Un om cu viziuni mărețe și cu experiență de peste 10 ani în elaborarea și implementarea de strategii. Remus este persoana care face și face.

Experiență:
● 2015-Prezent: Director General, Napochim S.A.
● 2008-2012: Director general, Chimica S.A.
● 2009-2011: Director general, Chimsport S.A.
● 2005-2008: Director general, Stairs S.R.L.
● 1999-2005: Administrator, Practer Prodserv S.R.L.
● 1998-1999: Director financiar, Mafir S.A.
● 1997-1998: Inginer IT, Construzioni Calisto Pontello S.R.L.
● 1994-1997: Șef birou contabil, Exploatarea Minieră Cluj

Educație:
● 1987-1992: Licențiat Inginer, Universitatea Tehnică Cluj-Napoca
● 2012: Diplomă profesională în management, CURS: Open University Business School, CODECS
● 2008: Certificat profesional în management, CURS: Open University Business School, CODECS
● 1992-1994: Master, Analist de gestiune economic, UBB Cluj-Napoca – Institut d’Administration des Entreprise, Universite Touluse, ISCED 5

Citește mai mult

Roxana Lazăr

Director comercial

Capabilă să coordoneze atât resurse umane, cât și bugete, materii prime sau proiecte finanțate din fonduri nerambursabile, datorită experienței de peste 16 ani de muncă, de-a lungul cărora nu s-a ferit să preia inițiativa și să-și manifeste abilitățile de lider. În perioada 2004-2015 a fost implicată în mod direct în 3 proiecte ale programului POSCCE: „Dezvoltarea unei structuri de afaceri pentru producția de accesorii din plastic pentru mobilier”, „Crearea unei noi infrastructuri de afaceri pentru producția maselor plastice necesare în industria mobilei” și „Cercetarea pentru proiectarea si realizarea
de repere din mase plastice pentru industria mobilei”.

Experiență:
● 2018 – prezent – conduce departamentul logistic al firmei Napochim, ceea ce presupune atât grija pentru depozitarea produselor finite, cât și gestiunea responsabilă a deșeurilor
● 2017 – prezent – coordonează sistemele de management al calității în cadrul Napochim Cluj-Napoca
● 2015 – 2017 – preia funcția de asistent manager la Napochim
● 2012 – 2015 – coordonează activitatea echipei de vânzări și organizează traininguri pentru eficientizarea muncii în cadrul HomeDeco Style Cluj-Napoca
● 2007-2012 – are grijă de corectitudinea tuturor tranzacțiilor financiare la MGV Distri Hiper, din poziția de casier-trezorier
● 2005 – 2007 – conduce echipa magazinului Oncos, având și activități de aprovizionare și recrutare personal

Educație:
● 2008 – 2011, Licență economist, Facultatea de Management, contabilitate și informatică de gestiune, Universitatea „Spiru Haret” Brașov

Alte calificări:
● 2017 – Auditor intern al Sistemelor de Management al Calității ISO 9001:2015

Citește mai mult

Laborator „acoperiri funcționale”

Gheorghe Petruța

Coordonator laborator acoperiri funcționale

Cunoaște întregul parcurs al unui produs din industria mobilei, datorită ascensiunii sale organice în carieră, de-a lungul a 18 ani, de la aranjarea mărfii pe raft și până la conceperea strategiei de lansare a unor produse noi.

Experiență:
● 2020 – prezent – preia funcția de Category manager la firma Hafele România, unde propune strategia de vânzări pentru portofoliul de produse, analizează profitabilitatea produselor, cât și piața și competitorii și organizează lansarea de produse noi
● 2007 – 2020 – devine director executiv al firmei Salice Comprod, având rol în stabilirea strategiei de piață, realizarea bugetului de venituri și cheltuieli, coordonarea tuturor departamentelor, cât și cu modernizarea locațiilor firmei
● 2003 – 2006 – avansează la funcția de director de vânzări, având rol de coordonare al echipelor din magazinele Salice, cât și de negociere a contractelor importante sau participarea la târguri și expoziții din industria mobilei
● 2001 – 2003 – reprezentant vânzări Salice Comprod

Educație:
● 2008 – 2011, licență în management, Facultatea de Științe Economice, Universitatea „Bogdan Vodă” Cluj-Napoca
● 1996-2000 – atestat professional analist programator, Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca

Alte calificări:
● 2017 – 2018 – Fotograf, Asociația ArtImage
● 2015 -2016 - Curs „Management și administrarea afacerilor”

Citește mai mult

Laborator „materiale noi”

Felicia Baciu

Coordonator activitate departament

Permanent în căutare de noi provocări este modul în care se descrie. Cu experiență în funcții de laborant și tehnolog, Felicia se adaptează ușor situațiilor neprevăzute, dând dovadă de echilibru și autocontrol în situații de stres.

Experiență:
● 1984-2017: Laborant, Tehnolog, Șef de secție, Napochim S.A.

Educație:
● 1984-2000: Licență, Facultatea de tehnologie chimică, UBB Cluj-Napoca, Specializare: Tehnologie chimică organică

Citește mai mult

Birou „dezvoltare produs”

Arthur Cotețiu

specialist CDI

Cu peste 8 ani de experiență ca inginer de cercetare, Arthur și-a adus contribuția în departamentul tehnic și de dezvoltare & cercetare a clusterului. Întocmirea fișelor tehnice ale produselor și digitalizarea reperelor sunt lucruri la care excelează.

Experiență:
● 2017-Prezent: Responsabil huse, Taparo S.A. Târgu Lăpuș
● 2017-2018: Inginer de cercetare în Știința materialelor, Taparo S.A., Târgu Lăpuș
● 2013-2017: Inginer, EuroComFilInvest S.R.L., Târgu Lăpuș
● 2011-2013: Inginer cercetare, Sofa Works S.R.L., Târgul Lăpuș
● 2010-2011: Inginer de cercetare în Știința materialelor, Taparo S.A., Târgu Lăpuș
● 2007-2010: Doctorand, Asistent cercetător, Universitatea Tehnică Cluj-Napoca

Educație:
● 2007-2008: Master, Facultatea Știința și Ingineria Materialelor, Universitatea Tehnică Cluj-Napoca, Specializarea Procedee speciale în ingineria procesării materialelor
● 2002-2007: Licență, Facultatea Resurse Minerale și Protecția Mediului, Universitatea de Nord Baia Mare, Specializarea Ingineria Procesării Materialelor

Citește mai mult

Florin Raț

specialist CDI

Un om practic, consecvent și loial. Florin este tehnician în proiectare de 9 ani și își face munca cu pasiune. Abilitățile care îl recomandă sunt puterea de decizie și asumare a responsabilităților, devotamentul și o bună coordonare și gestionare a muncii.

Experiență
● 2011-Prezent: Tehnician proiectare, Taparo S.A.

Educație:
● 2014-2016: Master, Asigurarea Calității în Industria Textilă – Pielărie, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” Iași
● 2007-2011: Licență, Facultatea de Management, Universitatea de Nord Baia Mare

Citește mai mult