Site oficial: diviziadeinovare.ro/viitorul-muncii
În cadrul acestui proiect au fost dezvoltate 3 scenarii:
Diseminare și atragere de participanți din grupul țintă pentru Culturepreneurs 2020.
Modulul design de produs din cadrul Culturepreneurs, susținut de profesorul universitar Levente Denes, manager Cercetare-Dezvoltare-Inovare în cadrul CMT.
Diseminare și atragere de participanți din grupul țintă pentru Work 4.0.
Expertiză în achiziții publice și în realizarea de dotări pentru laboratoare de cercetare pentru amenajarea sălilor de lucru necesare scenariului Work 4.0.
Facilitarea conexiunii dintre angajați din industrii dornici să dezvolte noi competențe – manageri care văd potențial în automatizarea unor operațiuni și mediul creativ, IT care poate oferi soluții viabile.
Înregistrarea de participanți din cadrul firmelor membre CMT în programul Cultureprenurs.
Conceperea unei curricule pentru modulul de design de produs care va urma în etapa a II-a a programului Culturepreneurs, în 2021.
Înregistrarea a 10 participanți din rândul firmelor producătoare, care să dorească să învețe cum să implementeze procese de automatizare pe parcursul programului Work 4.0.
Obținerea susținerii formale din partea conducerii firmelor de a încerca aplicarea soluțiilor de automatizare identificate și testate prin proiect.
Participanții înscriși să parcurgă toate modulele programului.
Cel puțin 15 participanți înscriși din partea CMT să primească la final un premiu.
Testarea soluțiilor de automatizare în condiții de laborator, confruntarea rezultatelor cu așteptările firmei din care provine angajatul.
Includerea proceselor de automatizare în cadrul producției din firme.
Parcurgând modulul de Design de produs / Custom Design, participanții vor dobândi abilitățile necesare pentru a realiza produse creative și pentru a le implementa sub forma unei soluții funcționale.
Scăderea riscului de a pierde locuri de muncă prin automatizare, prin recalificare profesională, astfel încât angajații să devină capabili să creeze ei însuși soluțiile de automatizare a operațiunilor din producție.
Stimularea apariției de produse creative, inovative, corelate cu nevoile și dorințele actuale ale clienților.
Diminuarea reticenței față de automatizare în rândul angajaților și managerilor din firmele producătoare.
Contribuirea la o mai bună înțelegere a proceselor de automatizare și a beneficiilor aduse.